THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, February 26, 2011

SAYA SAYANG KAMU !!!!

saya sayang kamu..
ya...
saya sayang kamu..
hari ini saya ingin mengucapkannya
kepada semua orang..
saya sayang kamu..
takut esok lusa saya tiada kesempatan untuk mengucapkannya kepada kamu lg..
risau esok lusa kita tidak bertemu lagi..
sedih andaikata hari ini hari terakhir saya bersama kamu..
saya sayang kamu sangat-sangat...
tolonglah katakan kamu sayang saya...
saya akan menghabiskan kredit telefon untuk menyatakan saya sayang kamu
saya akan tulis di wall facebook saya agar kamu tahu..
saya akan berjumpa dengan kamu dan mengucapkannya kepada kamu..
tetapi pedihnya terasa, bila saya tidak dapat memberitahu "saya sayang kamu"
kerana hari ini saya tiada kesempatan..
esok lusa dan seterusnya juga ..
tapi andaikata kamu terbaca apa yang saya coretkan ini, 
sejujurnya dari hati tulus saya, SAYA SAYANG SANGAT-SANGAT KAMU SEMUA!!!

0 comments: